FAQ – Veelgestelde vragen

Waarom geen gratis app?

Gratis bestaat niet. Er is altijd een verdienmodel. De ‘gratis’ gezondheidsapps zijn er veelal om data te verzamelen van de gebruiker: BigData. Door akkoord te gaan met de voorwaarden van dergelijke apps geeft de gebruiker toestemming om persoonlijke gegevens te verzamelen. Dan is de gebruiker het ‘product’ en weg is de privacy.

Passo verzamelt geen persoonlijke gegevens, want devices zijn niet direct gekoppeld aan de Challenge. Dat doen wij bewust om de privacy te kunnen garanderen. Wij doen niets met de data uit het spel, deze komen niet in handen van derden en worden afloop gewist. Daarom is deelname aan een Passo Challenge niet gratis, maar wel veilig.

Missies

Alle informatie over missies vind je hier: https://www.passovitaal.nl/passomissies/

Filmpjes (Tip: kijk deze eerst)

Wat is de Passo Challenge?

video
play-sharp-fill

Hoe meld ik me aan voor de Passo Challenge?

video
play-sharp-fill

Ga naar https://passofit.nl/ en klik onder het inlogveld op “registreer hier”.

Nu kun je je registreren door een aantal gegevens in te vullen.

Verplicht zijn:

  • Nickname (gebruikersnaam/alias)
  • Voornaam
  • Achternaam
  • Email

Deze worden enkel en alleen voor het spel gebruikt. Je email voor de nieuwsbrieven en je naam voor de oorkonde als je de bestemming bereikt.

Raadzaam om in te vullen maar niet verplicht zijn: geslacht, gewicht en lengte . Vul je deze niet in dan werken een aantal metertjes op je eigen dashbaord niet. Dat wil zeggen dat het systeem kan dan niet je BMI en calorie verbranding aanduiden/berekenen.

Alle gegevens kun je na inlog indien gewenst ook weer veranderen/aanpassen.

Nadat je je hebt aangemeld krijg je een mail met daarin een activatie link en verdere instructies (lees deze goed!)

Voor alle data geldt dat wij deze strict intern bewaren, niet aan derden verhandelen en 2 weken na afsluiting van het project verwijderen.

Andere deelnemers aan de Challenge zien alleen je Nickname/gebruikersnaam en waar je bent. Alle overige gegevens zijn strict prive!

Hoe werkt de Passo app?

Dit filmpje laat zien hoe je door de app navigeert.

video
play-sharp-fill

Voor de start: TIPS EN FAQ

NEDERLANDS

video
play-sharp-fill

ENGLISH

video
play-sharp-fill

Tips

TIP: Maak een icoontje/snelkoppeling aan op je homescreen van je telefoon/tablet

Voor snelle toegang van de Passofit website kun je een icoontje/snelkoppeling aanmaken op je homescreen van je telefoon.

Dit is eenvoudig te doen.

Voor een android toestel: Een snelkoppeling toevoegen aan het beginscherm van je Android

Voor iphone kijk eens hier: Een snelkoppeling toevoegen aan het beginscherm van je iPhone

video
play-sharp-fill

TIP: Laat iedereen in je team iets organiseren.

In groepsverband bewegen geeft een extra stimulans en is leuk. Zo kom je makkelijker en wellicht al pratend aan de 10.000 stappen. Door ieder teamlid iets te laten organiseren combineer je bewegen met teambuilding en een gezellige tijd. Wellicht vind je iemand met dezelfde interesses en kun je ook na het spel samen blijven bewegen.

TIP: Leer hoe makkelijk het kan zijn om 10.000 stappen per dag te zetten.

Kijk eens in de omrekentabel wat iets oplevert aan stappen.

Fietsen 5 dagen elke dag 30 minuten = 32.000 stappen
Traplopen 5 dagen elke dag 10 minuten = 11.000 stappen
Lunchwandelen 3 dagen elke dag 60 minuten = 19.500 stappen
Zwemmen 3 uurtjes = 39.000 stappen!
Avondje weg: 30 minuten fietsen dan 2 uur dansen en lopen van de ene naar de andere uitgaans/horeca gelegenheid = 31.000 stappen
Gezellig bowlen: 1 uurtje = 3000 stappen

NB: Voor alles geldt natuurlijk dat de tijd aan de bar, of in de kleedkamer niet meetelt.

Passo Activitytracker 2021

Gebruiksaanwijzing

Hier kun je de gebruiksaanwijzing van onze Passo Vitaal smartwatch downloaden.

KLIK HIER VOOR DE GEBRUIKSAANWIJZING IN HET NEDERLANDS

NB: de app die hoort bij deze activity tracker is niet hetzelfde als de Passo App.
Het installeren van de app is nodig om de datum en tijd van je smartwatch in te stellen en eventueel een software update te doen. Dit is soms nodig om de Nederlandse taal in te stellen. Je hoeft daarna voor de Challenge geen gebruik meer te maken van de Mi Fit App en mag je deze app verwijderen. Maar je mag de app ook blijven gebruiken om alle mogelijkheden van de smartwatch te kunnen benutten.

Passo heeft geen invloed op of connectie met de makers van  de app van de activity tracker.

Wachtwoord wordt niet geaccepteerd?

Het wachtwoord dat gebruikt kan worden mag geen speciale tekens bevatten. Dus gebruik geen ?!@#$% etc.

Het wachtwoord zal anders niet worden geaccepteerd.

Welke app moet ik gebruiken voor de activity tracker?

De app vind je in de Apple en Android store onder de naam “JClife”

Ik wil de app niet gebruiken is dat noodzakelijk?

Kort gezegd: nee

Echter, voor het spel is het de bedoeling dat je het bandje gebruikt voor de gezette stappen.

Maar als je de app niet gebruikt zul je wel iedere dag je stappen voor 0.00 uur moeten opschrijven of invoeren bij passofit.nl omdat om 0.00 uur het bandje wordt gereset naar 0 stappen.

NB: De stappen blijven wel opgeslagen in het bandje maar je kan ze dan alleen terugzien via de app en niet via de display.

Daarbij moet je natuurlijk zorgen dat de tijd goed staat van het bandje. Dit kun je doen door hem eenmalig aan de app te koppelen. Daarna zou je de app kunnen wissen.

De app biedt natuurlijk wel extra functionaliteit zoals je geschiedenis, slaapgedrag, harslag etc..

De keuze aan is aan jou.

Is de stappenteller/activitytracker waterdicht?

De Passo Acitivity tracker is IP67 gecertificeerd.

Dat wil zeggen dat hij waterdicht is voor onder de douche en verder tot 1 meter diep voor ongeveer 30 minuten.

Dus aanhouden tijdens zwemmen wordt afgeraden.

Hoe koppel ik mijn acitivity tracker aan mijn telefoon?

1. Laad de acitvity tracker op

2. Download en installer de JC Life app

Apple: Apple Appstore

Android: Google Playstore

3. Open de app en maak een account aan

4. Zet je bluetooth aan en start de app, login en pak je activity tracker en houd deze zo dicht mogelijk bij je telefoon en tik op het venster van de activity tracker.

5. Als het goed is verschijnt nu de activity tracker in de openstaande app op je telefoon, tik op de getoonde activity tracker dan wordt deze gekoppeld.

Klaar, je kunt nu aan de slag!

Werking Spel

Ik ben nu voor eerste keer ingelogd maar zie geen mogelijkheid om iets in te vullen?

Als je de eerste keer inlogt moet je als deelnemer (niet teamleider) je eerst aanmelden bij je team.

Om dit te doen moet je een code van een/jouw teamleider krijgen.
Deze teamcode/challenge code bestaat 1 codes van 6 tekens.

Als je nog niet heb vraag er dan naar bij je teamleider of neem even contact op met ons (info@passovitaal.nl)
heb je deze inmiddels? klik dan, als je bent ingelogd, op het PLUSteken links bovenaan of op je mobiel bij “inschrijven challenge” in de navigatiebalk.

Hier vul je vervolgens de 6 cijferige code in. Je bent nu klaar om te starten. Vul eventueel nog je persoonlijke gegevens aan.

Ik zie geen mogelijkheid (voetjes) om mijn stappen in te voeren en ook geen omrekentabel?

De mogelijkheid om stappen in te voeren en de omrekentabel verschijnen pas als de challenge is gestart.

Dit om er voor te zorgen dat men niet per ongeluk voor de startdatum al stappen invoert.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Log in met je bestaande wachtwoord.

klik dan als je bent ingelogd op het poppetje aan de linkerkant of op je mobiel kies je voor “profielgegevens” in de navigatiebalk,

Nu verschijnt er een pop-up met al je gegevens.

Om je wachtwoord te wijzigen hoef je enkel je nieuwe wachtwoord 2x in te vullen en dan onderaan de pop-up bevestigen met “opslaan”.

Ik zie geen BMI en de calorieen worden niet aangeduid?

Als je tijdens de registratie niet je geslacht, lengte en gewicht hebt ingegeven dan kan het systeem deze niet berekenen.

Wil je deze toch nog invullen?

klik dan als je bent ingelogd op het poppetje aan de linkerkant of op je mobiel kies je voor “profielgegevens” in de navigatiebalk,

Vul hier alsnog je geslacht, lengte en gewicht in. Vergeet niet op te slaan door onderaan de pop-up op “opslaan” te klikken.

Chat functionaliteit: met wie kan ik allemaal chatten?

Zorg dat je bent ingelogd.

Je kunt chatten door in de navigatiebalk op de praatbubbel te klikken of op je mobiel voor “chat” te kiezen.

Je kunt chatten op een aantal nivo’s te weten:

  • Challenge room (dus iedereen in de challenge kan jou chat lezen en beantwoorden)
  • Team room (hier kunnen als je teamleden lezen en reageren)
  • Teamleden (een specifiek gekozen teamlid kan alleen de chat lezen en beantwoorden)
  • Challenge leden (je kunt iemand zoeken op nickname, dus niet op zijn echte naam, je kunt dan 1 op 1 chatten)

Ook in de chat (net als in de hele Challenge) zien mensen alleen je nickname!

Hoe voer ik mijn stappen in? Of hoe reken ik mijn activiteiten om?

Zorg ervoor dat je bent ingelogd.

Klik nu op het icoontje met de voetjes of op je mobiel kies voor stappen invoeren.

Het bovenste invoerveld geeft de datum aan (deze kun je veranderen als je je stappen van een andere dag wilt aanpassen of alsnog wilt invoeren).

Het tweede veld is bedoeld om je stappen van je stappenteller in te voeren.

Heb je andere activeiten gedaan? dan kun je deze hieronder omrekenen naar stappen. Kies hiervoor eerst de activiteit, geef dan aan hoeveel minuten je dit gedaan hebt en het systeem doet de rest!

Ben je klaar? Vergeet dan niet om op “opslaan” te klikken.

De website wil niet laden (loading….) / Ik zie niets en gebruik wel de juiste URL! Hoe komt dit?

De Passo App is gemaakt met de nieuwste software die werkt met alle recente webbrowsers (Safari, Edge, Firefox, Chrome etc.)

Echter verouderde browsers, zoals de Internet Explorer 11 zijn niet gebouwd voor moderne apps/websites en kunnen dan ook problemen geven.

Oplossing: download een moderne browser en gebruik deze!

De juiste URL is:  https://passofit.nl/

Kan ik mijn stappen synchroniseren met de Passo website/app? Gaat dit automatisch?

Een veelgestelde vraag is of het bandje/activity tracker ook de geregistreerde stappen kan synchroniseren met de Passo website/app.

Het simpele antwoord is: nee maar daar zijn een 3-tal redenen voor want technisch is wel mogelijk.

3 redenen waarom het nu niet (meer) mogelijk is:

  1. de belangrijkste reden is dat in deze challenge ook activieiten kunnen worden omgerekend en dat je dan om dubbel tellen te voorkomen eigenlijk je activity tracker af moet doen als je een activiteit gaat doen. Maar heel veel mensen dragen de activity tracker altijd en hebben geen zin of vergeten deze af te doen.Gevolg de activity tracker registreert stappen tijdens de activiteit. Echter je wilt deze acitiviteit graag omrekenen want die levert meer stappen op dan de activity tracker registreert. Een goed voorbeeld is hardlopen, dit levert omgerekend op basis van energiewaarde meer stappen op dan de activity tracker registreert.

    Dan zul je dus geregistreerde stappen moeten aftrekken omdat je anders dubbele stappen telt. Echter als het bandje deze geregistreerd heeft is dit onmogelijk, je kunt het wel handmatig corrigeren maar iedere keer als je weer synchroniseert zet de activity tracker de stappen weer terug.

  2. een andere reden is dat de meeste deelnemers toch activiteiten doen die ze moeten omrekenen. Het beste is om deze zo snel mogelijk te verwerken zodat je niet vergeet wat je hebt gedaan. Dan kun je ook gelijk zien dat bijvoorbeeld 30 minuten fietsen jouw 6.000 stappen oplevert en daarmee jou wellicht een goede manier aanreikt om die 10.000 stappen te per dag te halen. Gebleken is dat als mensen om de stappen in te voeren niet meer hoeven in te loggen dat de activiteiten ook minder (goed) worden ingevoerd. Vaak weet men het niet meer (precies) en doet men zichzelf maar ook het team tekort.
  3. als je inlogt dan ervaar je ook de activiteit die plaatsindt. Je ziet de progressie van je teamleden, andere teams en jezelf binnen de Challenge. Dit geeft de stimulans en het gevoel van teamspirit die het spel juist zo leuk maakt!

Browser cache: Werkt je dashboard niet juist? Of kun je geen stappen invoeren?

Soms als gevolg van een spelupdate kan het zijn dat je je browsercache moet resetten/legen.

Hieronder vind je hoe dit kan doen:

Browsercache legen PC/Laptop

In deze handleiding lees je hoe je de browsercache van jouw computer of laptop kunt legen. Gebruik je een smartphone of tablet? Zie onder deze instructies.

Als je een website opent, slaat de browser hiervan een kopie op in jouw systeem. Wanneer je deze website voor een tweede keer opvraagt, kan jouw browser ervoor kiezen deze lokale opgeslagen kopie nogmaals weer te geven. Wijzigingen aan je website zijn dan niet direct zichtbaar. De verzameling opgeslagen websitebestanden heet browsercache of ‘tijdelijke internetbestanden’.

Webpagina geforceerd opnieuw ophalen (harde refresh)

Je kunt de meest recente versie van de website ophalen door ‘hard’ te refreshen. Dit doe je via Ctrl + F5 (Windows, Linux) of Cmd + R (Mac). In sommige gevallen kan het wissen van de gehele browsercache noodzakelijk zijn.

Browsercache verwijderen

De cache legen gaat in iedere browser anders. Je komt bij iedere browser echter in een vergelijkbaar menu uit. In dit menu kun je er meestal voor kiezen een aantal verschillende zaken te verwijderen. In de regel is het voldoende om alleen de cache of de tijdelijke internetbestanden te verwijderen. In sommige gevallen (vooral waar het inloggen betreft) is het echter ook nodig om de cookies te verwijderen. Vaak kun je hier ook aangeven voor welke periode je de cache (en eventueel de cookies) wilt verwijderen.

– In Chrome, Firefox, Opera en Internet Explorer 9 of hoger

Wanneer je de browser hebt geopend, druk je op het toetsenbord de volgende 3 toetsen samen in:

  • Windows: Ctrl + Shift + Delete
  • Mac: Shift + Cmd + Delete

– In Internet Explorer 8

  • Klik op ‘Extra’.
  • Klik op ‘Browsergeschiedenis verwijderen’.

– In Safari

  • Klik op ‘Safari’ in de menubalk.
  • Klik op ‘Voorkeuren’.
  • Klik op het tabblad ‘Geavanceerd’.
  • Vink ‘Toon ontwikkel-menu in menubalk’ aan.
  • Sluit het voorkeurenmenu.
  • Klik nu op ‘Ontwikkel’ in de menubalk.
  • Klik op ‘Leeg Caches’.

Browsercache van je smartphone of tablet resetten

In deze handleiding lees je hoe je de browsercache van je smartphone of tablet kunt legen.

Browsercache

Als je een website opent, slaat de browser hiervan een kopie op in jouw systeem. Wanneer je deze website voor een tweede keer opvraagt, kan jouw browser ervoor kiezen deze lokale opgeslagen kopie nogmaals weer te geven. Wijzigingen aan je website zijn dan niet direct zichtbaar. De verzameling opgeslagen websitebestanden heet browsercache of ‘tijdelijke internetbestanden’.

Instructies per browser en besturingssysteem

Android-browser (Android)

  • Open de Android-browser.
  • Druk rechtsboven op de menutoets.
  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Kies voor ‘Privacy en beveiliging’.
  • Ga naar ‘Cache wissen’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘OK’ te drukken.

Chrome (Android)

  • Open Chrome.
  • Druk op de menutoets.
  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Kies voor ‘Privacy’.
  • Kies onderaan voor ‘Browsergegevens wissen’.
  • Selecteer ‘Cache’ en ‘Cookies en sitegegevens’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Wissen’ te drukken.

Chrome (iOS)

  • Open Chrome.
  • Druk rechtsboven op de menutoets.
  • Ga naar ‘Privacy’.
  • Kies voor ‘Cachegeheugen wissen’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Cachegeheugen wissen’ te drukken.
  • Ga naar ‘Cookies/sitegegevens wissen’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Cookies/sitegegevens wissen’ te drukken.

Firefox (Android)

  • Open Firefox.
  • Druk rechtsboven op de menutoets.
  • Ga naar ‘Privacy’.
  • Kies onder het kopje ‘Privégegevens wissen’ voor ‘Nu wissen’.
  • Vink ‘Cookies & actieve aanmeldingen’, ‘Buffer’, ‘Offline websitegegevens’ en ‘Website-instellingen’ aan.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Gegevens wissen’ te drukken.

Firefox (iOS)

  • Open Firefox.
  • Druk rechtsboven op het getal dat het aantal actieve tabbladen aangeeft.
  • Open de instellingen via het tandwiel-icoon.
  • Kies voor onder het kopje ‘Privacy’ voor ‘Privégegevens wissen’.
  • Vink ‘Buffer’, ‘Cookies’ en ‘Offline websitegegevens’ aan.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Privégegevens wissen’ te drukken.

Internet Explorer (Windows Phone)

  • Open Internet Explorer.
  • Druk op de menutoets (···).
  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Kies voor ‘Geschiedenis verwijderen’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘verwijderen’ te drukken.

Safari (iOS)

  • Open uw instellingen.
  • Kies voor ‘Safari’.
  • Kies onderaan voor ‘Wis geschiedenis en websitedata’.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Wis geschiedenis en data’ te drukken.

Samsung-browser (Android)

  • Open de Samsung-browser.
  • Druk rechtsboven op de menutoets.
  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Kies voor ‘Privacy’.
  • Kies voor ‘Persoonlijke gegevens verwijderen’.
  • Vink ‘Buffer’, ‘Cookies’ en ‘Offline websitegegevens’ aan.
  • Bevestig het verwijderen door op ‘Gereed’ te drukken.

Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam/username?

Ga naar www.passofit.nl en login

Als je bent ingelogd ga je naar je profiel.

Dit wordt aangeduid door middel van een poppetje in de navigatiebalk.

Als je hierop klikt opent een nieuw venster en bovenaan zie je dan je huidige gebruikersnaam/username.

Type een nieuwe gewenste naam hierin en vergeet niet op te slaan.

LET OP: als je gebruikersnaam niet wordt opgeslagen  bestaat deze al. je gebruikersnaam moet namelijk uniek zijn.
Dus veelal volstaat je voornaam niet en zul je hier iets aan toe moeten voegen.

Bijvoorbeeld Fleur. of Fleur! of Fleur1985 of FleurAdam etc.

Hoe wijzig ik mijn teamnaam?

Dit kun je niet zelf aanpassen maar dat doen wij graag voor jou!

Stuur even een mailtje naar info@passospel.nl en vermeld even het volgende:

  1. Challenge naam/organisatie namens wie je meedoet
  2. De huidige teamnaam (team 1 of ?)
  3. De gewenste nieuwe teamnaam.

Wij zorgen ervoor dat deze dan zsm wordt aangepast!

Veel plezier nog.

Uitleg "MIJN PRESTATIE"

Als je bent ingelogd zie je in de linkerbalk een hoofdstuk MIJN PRESTATIE.

Hieronder leggen we de getallen uit.

In het voorbeeld duurt de challenge 6 weken = 42 dagen x 10.000 stappen per dag = 420.000 stappen

Algemene spelvragen

Wat kunnen andere deelnemers allemaal van mij zien?

Andere deelnemers aan de Challenge zien alleen je Nickname/gebruikersnaam en hoeveel stappen je hebt gedaan. Alle overige gegevens zijn strikt privé! De gegevens van jouw profielpagina kan alleen jij dus zien.

Voor alle data geldt dat wij deze strikt intern bewaren, niet aan derden verhandelen en 2 weken na afsluiting van het project verwijderen.

Moet ik nu de stappenteller gebruiken of de omrekentabel?

De stappenteller/activity tracker is alleen goed in het registreren van stappen, dus alle activiteiten zoals fietsen, zwemmen, fitnessen maar ook hardlopen/joggen kun je beter omrekenen. De omrekentabel rekent al je activiteiten om naar stappen door middel van energiewaarde. Daarom zul je bij hardlopen meer stappen krijgen als je dit omrekent in plaats van de stappen van de stappenteller af te lezen.

Belangrijk is wel:

OF je gebruikt de stappenteller OF je gebruikt de omrekentabel.

Dus ben je van plan de omrekentabel te gaan gebruiken? laat de stappenteller dan af. Kun je je stappenteller niet echt thuislaten/afdoen (bijv. je fietst naar je werk waar je je stappenteller wilt gebruiken) noteer dan hoeveel “stappen” de stappenteller registreert tijdens je fietstocht naar je werk en trek die er bij het invullen van je stappen ‘s avonds vanaf.

Ik ben ziek (geweest), wat nu?

Als je ziek bent geweest mag je voor de gemiste dagen je daggemiddelde invoeren.

Met andere woorden, als je voordat je ziek werd gemiddeld 9500 stappen per dag hebt gelopen mag jij voor de dagen dat ziek bent geweest ook 9500 stappen per dag invoeren.

Als je start en je bent ziek dan heb je natuurlijk nog geen daggemiddelde en vul je dus nog niets in. Ga dan na je herstel gewoon eerst aan de wandel en kijk je na 2 weken wat je daggemiddelde is en vul dan met terugwerkende kracht de stappen voor de ontbrekende dagen in.

Een teamlid haakt af a.g.v. ziekte of met een andere reden

Dit teamlid zal uit het team moeten worden geplaatst omdat anders het team gemiddelde eronder zal lijden. Neem hiervoor contact op met de administrator via email: info@passospel.nl.

Vermeld je de wedstrijd waar je aan deel neemt, teamnaam en de persoon om wie het gaat (gebruikersnaam en emailadres).Je krijgt dan een terugkoppeling als deze persoon is weggehaald.

Ik ga op vakantie en kan/wil mijn stappen dan niet invoeren

Noteer tijdens je vakantie je activiteiten en lees je stappen uit in de app. Voer deze bij terugkomst in op 1 dag  of wil je het helemaal goed doen? Voer het dan per dag in.

Ga in beide gevallen naar “invoer stappen” Klik op het datum icon. Klik op de datum waarvan u de stappen wilt invoeren (of wijzigen!). Vul de stappen en evt. activiteiten in.

Bent u klaar klik dan op opslaan!

Ik ben op de eindbestemming aangekomen, moet ik nu stappen blijven invoeren?

Het korte antwoord is : JA!

Alle statistieken blijven doorlopen. Dus ook al is je team of ben jezelf al in op de eindbestemming, blijf gewoon invullen. Aan het einde van de challenge weten we dan welk team de meeste stappen heeft gedaan en waar jezelf toe in staat bent.

Tenslotte gaat er uiteindelijk om dat je aan het einde van het project hopelijk meer “stappen” hebt gedaan dan voor aanvang en dat je geleerd hebt hoe je dit kunt inpassen in je dagelijkse routine zodat je dit kan blijven volhouden.

Privacy

Wat gebeurt er na de challenge met de data/ mijn account?

Alle data wordt na 2 weken gewist.

Als je dit eerder of later wilt laat het dan even weten.

Dit kan door een mail te sturen aan info@passospel.nl of info@passovitaal.nl

Waarvoor gebruiken jullie mijn account data?

De data die wordt gevraagd voor de registratie dient alleen voor het spel en deelname.
Aan het emailadres wordt alle data gekoppeld en wordt gebruikt voor een eventuele wachtwoord reset.

Je nickname/gebruikersnaam kun je vrij kiezen, dat is de naam waarmee je zichtbaar bent in het spel.
Je voornaam en achternaam worden gebruikt voor op deelname certificaten (deelname certificaten zijn een optie).

NB:
1. je hoeft de gegevens niet naar waarheid in te vullen. Aangezien het systeem geeen emailactivatie kent kun je zelfs een emailadres verzinnen. Vergeet dan het dan niet anders kom je er niet in.
2. Andere deelnemers aan het spel kun enkel en alleen jouw nickname/gebruikersnaam zien en het daaraan gekoppeld aantal stappen. Alle andere gegevens zijn PRIVE!

Wat zien andere deelnemers/teamleden van mij?

Andere deelnemers aan het spel kun enkel en alleen jouw nickname/gebruikersnaam zien en het daaraan gekoppeld aantal stappen. Alle andere gegevens zijn PRIVE!

Je hoeft overigens de gegevens niet naar waarheid in te vullen. Aangezien het systeem geeen emailactivatie kent kun je zelfs een emailadres verzinnen.

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag?  mail dan naar info@passovitaal.nl of bel tijdens werktijden naar 0653-913374